חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שירותים פיננסים

שירותים פיננסים

מחלקת שירותים פיננסיים במדנס הוקמה מתוך צורך לתת פתרונות פיננסים מקצועיים ללקוח בכל הקשור לתחום קופות הגמל, קרנות השתלמות, קופת פיצויים מרכזית, תיקי השקעות, תכניות חסכון ותחום ה- Family Office.
מחלקת שירותים פיננסים מקיימת שיתופי פעולה אסטרטגים עם מספר רב של בתי השקעות מהמובילים בשוק ההון בישראל ויכולה להתאים ללקוח את המוצרים על פי צרכיו האישיים, דבר המאפשר לנו לבחור את המוצר המתאים ביותר ללקוח ללא כל מחויבות לבית השקעות מסוים או לקופה מסוימת.

אנו מציעים לך פגישת אפיון צרכים, בחינת התיק הפנסיוני (קופות הגמל וקרנות ההשתלמות) ובחירת הקופה המתאימה לך ללא תשלום וללא התחייבות כלשהי.
לאחר פגישת אפיון הצרכים, שלאחריה תדע האם אתה נמצא בקופה המתאימה לך , המשווק הפנסיוני יעזור לך בקבלת ההחלטה הנכונה ביותר בשבילך.
במידה ותקבל את עצתו של המשווק הפנסיוני, התהליך אינו מסתיים בנקודה זו אלא ימשיך במעקב ובקרה לאורך זמן – מחלקת קשרי הלקוחות תעדכן אותך אחת לתקופה, כך שיהיה באפשרותך להיות ער לנעשה עם כספך ולמצב השוק.

מדנס מתמחה בשיווק מוצרים פנסיונים ופיננסים ולה זיקה למוצרים המנוהלים על ידי הגופים המוסדיים שנבחרו על ידה כמפורט לעיל, כהגדרתה בחוק הפיקוח על שירותים פיננסים (עיסוק בייעוץ פנסיוני ושיווק פנסיוני) התשס"ה – 2005.

האמור לעיל אינו מהווה יעוץ ו/או המלצה לרכישת מוצר פנסיוני ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ/שיווק פנסיוני בידי בעל רישיון ע"פ הדין, המתחשב בנתונים ובצרכים הפרטיים של כל אדם. מדנס פיננסים הינה בעלת רישיון ממשרד האוצר לשיווק פנסיוני.


אודות שירותים פיננסיים

קופת גמל

קרן השתלמות

קופה מרכזית לפיצויים

תכנית חיסכון

תיק השקעות

המרכז לניהול פרישה

שאלות ותשובות