חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח בריאות קולקטיבי

ביטוח בריאות קולקטיבי

מדנס סוכנות לביטוח בע"מ, מהווה כיום את הגוף המקצועי הגדול ביותר בתחום ביטוחי הבריאות והסיעוד לקולקטיבים בישראל. מספר המבוטחים באמצעות הקבוצה הוא כמיליון לקוחות. חטיבת הבריאות במדנס סוכנות לביטוח בע"מ, מטפלת בשנה קלנדרית בכ-60,000 תביעות בסכום כולל של כ-350 מיליון ₪ !

ביטוח בריאות קולקטיבי (קבוצתי) באמצעות מדנס מקנה לחברי הקולקטיב כיסוי ביטוחי רחב ביותר המותאם לצרכים המיוחדים והייחודיים של קבוצת המבוטחים ובני משפחותיהם. כך לדוגמה, פוליסה לקבוצה אשר הגיל הממוצע של חבריה הוא גיל צעיר, עשויה לכלול כיסוי רחב לבדיקות הריון וכן פוליסה לקבוצה אשר הגיל הממוצע של חבריה הוא גיל מבוגר, עשויה לכלול כיסויים לאביזרים רפואיים. 

מעסיקים רבים מבינים את הצורך והחשיבות בביטוח בריאות ורוכשים עבור עובדיהם פוליסת בריאות קבוצתית. הביטוח הקבוצתי מאפשר לעובד לקבל שירותים רפואיים בזמינות ואיכות גבוהה, מצמצם היעדרויות מהעבודה ומעניק הטבה כספית אמיתית לעובד, היות ופוליסת בריאות פרטית יקרה מתכנית קבוצתית (ההטבה ניתנת לעיתים במקום תוספות שכר).
הטבה זו מחזקת את נאמנותם של העובדים למקום העבודה, וממחישה את מחויבות המעסיק לעובדים ודאגה לבריאותם.

יתרונות פוליסת ביטוח בריאות לקולקטיבים באמצעות מדנס:

  • תכנית מותאמת אישית: הפוליסה נבנית במיוחד עבור הצרכים של העובדים ובני משפחותיהם בניגוד לפוליסה פרטית שהיא תכנית מדף (לדוגמא: קולקטיב עם גיל ממוצע נמוך, ניתן להכניס לפוליסה כיסוי רחב של בדיקות הריון)
  • תכנית רחבה: ניתן להגדיר תקרות כיסויים גבוהות + הגדרות משופרות המטיבות עם המבוטח – דבר שלא ניתן לעשות בפוליסה פרטית
  • עלות הפוליסה נמוכה באופן משמעותי ממחירי פוליסת בריאות פרטית בשוק
  • אין צורך במילוי הצהרת בריאות (במסגרת חלון הזדמנויות): כשההצטרפות היא אובליגטורית וע"ח המעסיק, היא אינה כרוכה במילוי הצהרת בריאות – הטבה משמעותית למי שיש לו בעיה רפואית זו או אחרת, היות ואם היה מנסה לרכוש פוליסה באופן פרטי יכול להיות שלא היה מתקבל לביטוח או שהבעיה הספציפית שלו היתה מוחרגת על ידי חברת הביטוח

הפוליסה הקבוצתית נבנית בהתאם לתקציב של המעסיק. ניתן לבנות פוליסה המורכבת ממס' רבדים, כשאת הרובד הראשון (הכולל בד"כ את הכיסויים שאינם מקבלים מענה במערכת הציבורית כמו השתלות ותרופות שאינן בסל) המעסיק מממן ולשאר הרבדים יכול העובד להצטרף באופן וולונטרי או לחילופין המעסיק מממן את כל הפוליסה.
גם במקרה בו המעסיק לא מממן תכנית מלאה, מדובר בהטבה משמעותית לעובד היות ויכול לרכוש את ההרחבות בתנאים טובים יותר ובעלות נמוכה ביחס לפוליסה פרטית.

לקבלת מידע נוסף ומקיף, ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-6380000

הכירו את המחלקה המטפלת בקולקטיבים:

  • צוות מקצועי ומיומן המונה למעלה מ- 150 עובדים העוסקים בתחומי ביטוח הבריאות והסיעוד
  • ידע וניסיון רב בטיפול בתביעות שנצברו במשך תקופה העולה על 20 שנה
  • בחלק מפוליסות הקולקטיבים, ניתנו למחלקה סמכויות רחבות ליישוב תביעות מטעם חברות הביטוח, החל מקביעת הזכאות ועד לזיכוי חשבונו של המבוטח בבנק לאחר סילוק התביעה
  • מוקד שרות מקצועי ומיומן הפועל בתהליכי עבודה אינטגרטיביים עם צוות ה-Back Office
  • רופאים בכירים מהשורה הראשונה בארץ ובחו"ל ואחיות מקצועיות המשמשים כיועצים לתנאי החיתום ואישורי התביעות תוך שמירה על ענייני המבוטח וזכויותיו לפי נוהלי חברת הביטוח ותנאי הפוליסה
  • קשר מקצועי של שנים רבות עם כל חברות הביטוח הגדולות בארץ המקנה לאגף יכולת השפעה גדולה על קבלת החלטות לטובת המבוטחים
  • גודלה של המחלקה ומקצועיותה מאפשרים לה קליטה מהירה של פרויקטים חדשים וגדולים והטמעתם המהירה בתוך המערכת
  • היקף פעילות גדול וחוסן פיננסי המאפשרים להושיט סיוע למבוטחים בעת מחלוקת עם חברת הביטוח
  • אפשרות להקים ועדות משותפות למדנס ולמבוטחים באמצעות המחלקה בהשתתפותם של רופאים בכירים בעלי שם בתחומים הרפואיים השונים. ההחלטות של הוועדות מקובלות על חברות הביטוח וזאת תודות לניסיון הגדול והידע המקצועי של האגף בהרכבת ועדות רפואיות וניהולן הפועל לטובת המבוטחים
  • המקצועיות, הדיוק והידע מאפשרים למדנס לשמור על פוליסות קולקטיביות לאורך שנים


יתרונות ביטוח הבריאות הקולקטיבי

מי מבוטח בביטוח בריאות קולקטיבי במדנס?

מוקדי שירות לקולקטיבים

לקבלת הצעת מחיר / שירות בפוליסה קיימת

מידע שמסרת ותמסור, ברצונך ובהסכמתך, יישמר אצלנו וישמש את קבוצת מדנס לצורך דיוור ישיר, ניתוח מידע, שיווק ומתן השירותים. ייתכן שהמידע יועבר לחברות בתחום הביטוח והפיננסיים ולספקים לצרכים האמורים.

לקבלת הצעה מותאמת עבורך