חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח בריאות למגזר הפרטי

ביטוח בריאות למגזר הפרטי

שלושת הנדבכים של ביטוח הבריאות והסיעוד בישראל

  1. הנדבך הראשון – חוק ביטוח בריאות ממלכתי – חוק המבוסס על צדק, שוויון ועזרה הדדית, לפיו זכאי כל תושב בישראל להיות חבר באחת מקופות החולים עפ"י רצונו ולהיות מכוסה בשרותי סל של שירותים רפואיים בסיסיים.
  2. הנדבך השני – שב"ן (שירותי בריאות נוספים של קופות החולים) – תקנון המעניק מגוון שירותים רפואיים נוספים כגון: רפואת שיניים, בדיקות הריון, בדיקות תקופתיות וכו', אשר אינם מכוסים במסגרת החוק וניתן להצטרף אליהם בצורה וולנטרית בתוספת תשלום.
    לדוגמא: "כללית מושלם", "מכבי זהב", "מאוחדת עדיף", "לאומית" ועוד.
  3. הנדבך השלישי – ביטוח בריאות וסיעוד פרטי – חוזה ביטוח בין המבוטח לבין חברת הביטוח המעניק מגוון כיסויים ביטוחיים ופתרונות למצבים רפואיים קשים, כגון ניתוחים בחו"ל, השתלות בחו"ל, תרופות שאינן בסל הבריאות וכיסוי ביטוחי למקרים נוספים שאינם כלולים באופן מלא או במסגרת ביטוחי השב"ן או בחוק הבריאות הממלכתי.

הכיסוי הבסיסי באמצעות קופות החולים השונות מהווה את הנדבך הראשון בביטוחי הבריאות והסיעוד בישראל ואינו נותן פיתרון לכל המקרים כאשר ההוצאות הנדרשות עשויות להגיע לכדי מאות אלפי שקלים ואף יותר, כפי שניתן ללמוד מפרסומים שונים של עמותות המארגנות מבצעי התרמה בעבור הצלת אזרחים שחלו במחלה קשה.

ביטוח בריאות וביטוח סיעוד פרטי נועד לתת את המענה הביטוחי באותם מקרים בהם לא ניתן להיעזר במערכת הבריאות הציבורית והביטוחים המשלימים הניתנים באמצעותה, כמו למשל: תרופות יקרות שאינן בסל הבריאות, השתלות איברים ומגוון רחב ונוסף של כיסויים לטיפולים ולהוצאות.

תכניות הביטוח:

 הרחבות לביטוחי בריאות:

 יתרונות ביטוח בריאות פרטי באמצעות מדנס:

מדנס בחרה בקפידה את תכניות ביטוח הבריאות וביטוח הסיעוד לפי פוליסות הפרט של המבטחים המובילים בישראל במטרה להבטיח קבלת שירות זמין ברמה הגבוהה ביותר, ללא תלות בוועדות שונות של קופת חולים והיא עומדת לצידך בעת הצורך על מנת להעניק לך את מה שיכול להציע עולם הביטוח.

מדנס תבחר ותרכיב בעבורך את הפוליסה הפרטית המתאימה לך ביותר על פי צרכיך המיוחדים. ובנוסף: אנשי המקצוע המומחים של מדנס מלווים אותך ונמצאים לידך ברגעים הקשים והחשובים לך, ברגע האמת ובעיקר בשלב התביעות.

*המידע והתנאים המפורטים כפופים לנוסח המלא של הפוליסה, תנאיה וסייגיה טל"ח.

לקבלת הצעה מותאמת עבורך