חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח אחריות מקצועית למקצועות חופשיים

ביטוח אחריות מקצועית למקצועות חופשיים

ביטוח אחריות מקצועית לבעלי מקצועות חופשיים  נועד להגן על המבוטח (רואה חשבון, מהנדס ועוד) מפני תביעה של לקוח הטוען, כי נגרמו לו נזקים בשל הפרת חובה מקצועית כמו רשלנות, טעות, השמטה וסיבות נוספות.

מרבית הלקוחות כיום הם בעלי תודעה צרכנית מפותחת העומדים על זכותם לקבל שירות מקצועי ואיכותי כנדרש בשוק תחרותי ואינם מהססים להגיש תביעה כנגד בעל המקצוע החופשי, אם לדעתם נגרם להם נזק על ידו.

ללא ביטוח המגן מפני תביעות בתחום האחריות המקצועית, חשוף בעל המקצוע החופשי, לסיכון מיותר של הוצאת כספים בסכומים גבוהים על מנת להתגונן מפני תביעות שיוגשו נגדו, ביטול זמן ופגיעה במוניטין. על מנת להיות ערוך להתמודדות מול לקוח הדורשת מימון של הוצאות משפטיות ותשלום כספי עתידי כתוצאה מפסק דין, יש לדאוג לכיסוי ביטוחי.

מדנס סוכנות לביטוח בע"מ מתמחה מזה כ-30 שנה בהסדרת ביטוח אחריות מקצועית למקצועות השונים ולכן הינה החברה המומלצת ביותר לביצוע ביטוח זה.

הפוליסה של מדנס לביטוח אחריות מקצועית לבעלי מקצועות חופשיים תגן עליך מפני תביעות אשר יוגשו כנגדך בטענה להפרת חובתך המקצועית.

לאילו מקצועות מתאים הביטוח

מדנס מציעה ביטוח למגוון מקצועות חופשיים בהתאם לרשימה מטה:

בעל מקצוע אשר עיסוקו מחייב רישוי על פי חוק, אמור לוודא כי במועד קרות מקרה הביטוח הוא נשא ברישיון תקף, מטעם הרשויות המוסמכות, לעסוק בעיסוק המפורט בפוליסה וכי העיסוק המקצועי נעשה בהתאם להוראות הרישיון.

עיקרי הביטוח

הכיסוי הביטוחי לפי הפוליסה לביטוח אחריות מקצועית הוא על בסיס 'הגשת התביעה – Claims made' (הביטוח ניתן לכל תביעה אשר תוגש בתוך תקופת הביטוח, ובתנאי שמקרה הביטוח אירע במהלך התקופה הרטרואקטיבית הנקובה בפוליסה).

הפוליסה מכסה ללא תשלום נוסף גם הוצאות משפטיות סבירות הדרושות לצורך הגנה על המבוטח במקרה של תביעה. ביטוח ההוצאות המשפטיות הוא כיסוי מהותי וחשוב משתי סיבות: מימון ההוצאה הכספית הנדרשת על מנת להתגונן מפני תביעה ובחירה של המומחה המתאם לניהולה.

יתרונות הביטוח באמצעות מדנס

מדנס תבחר בקפידה את תכנית ביטוח אחריות מקצועית לבעלי מקצועות חופשיים המתאימה לך ביותר על פי צרכיך.
אנשי המקצוע המומחים של מדנס מלווים אותך ונמצאים לידך ברגעים הקשים והחשובים לך, ברגע האמת ובעיקר בשלב התביעות.

למידע נוסף על ביטוח אחריות מקצועית ניתן ליצור קשר בטל: 03-6380326


ביטוח אחריות מקצועית לעורכי דין

אחריות מקצועית למהנדסים

אחריות מקצועית למתווכים

אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות

אחריות מקצועית למקצועות הספורט

אחריות מקצועית לאדריכלים

אחריות מקצועית לרואי חשבון